تربيت كودكان صبور در خانواده موفق

۱۵ بازديد

 

تربيت كودكان صبور در خانواده موفق

 

تمرين كردن صبوري در خانواده ، مثلا با كودك خود در صف باشيد ، منتظرباشيد تا نوبت تان شود .

براي كاري منتظر بمانيد تا با شما تماس گرفته شود.

از كودكي از كودكان خواسته مي شود كه در محيط گروهي صبور باشند ؛ ميزان صبر و شكيبايي آنها در بين همسالان خود تا حد زيادي به اين بستگي دارد كه آيا از آنها خواسته شده است در خانه صبوري كنند يا نه  ؛ برخي از كودكان (و بزرگسالان!) طبيعتاً صبورتر هستند ، اما صبر فضيلتي است كه مي توان آن را به شيوه هاي ساده در خانه آموزش داد. در اينجا چند روش وجود دارد.

 

تاخيرها را آموزش دهيد :

 

به جاي اين كه در اولين نگاه كردن به فرزند خود - چه او از اتاق خواب يا حمام براي توجه شما فرياد مي زند- بشتابيد ، بدانيد كه اگر ايمني او در خطر نباشد ، كمي صبر كنيد ، حتي ممكن است متوجه شويد كه او مهارت هاي زندگي را با سرعت بيشتري فرا مي گيرد ، از آرامش بخشيدن به خواب گرفته تا انجام كارهاي  خود در حمام ، با صبر كردن به فرزند خود يادآور شويد.

 

قانون "بدون وقفه" را اجرا كنيد :

 

احتمالا برايتان پيش آمده است كه در حال صحبت كردن با فردي ديگر هستيد و كودكتان بي وقفه شما را صدا ميكند و هرچقدر به او ميگوييد صبر كن او متوجه حرف شما نميشود و به كار خود ادامه ميدهد ، پس زمان ان رسيده است كه قانون صبر كردن را براي كودك خود در نظر بگيريد ؛ اين به فرزند شما مي گويد كه او تنها فردي در جهان نيست كه توجه شما را مي طلبد و اينكه حرف مادر يا پدر را قطع كنيد ، بي ادبي است.

 

فعاليتهايي را انجام دهيد كه صبر را نشان مي دهد : كودكان اغلب مفاهيم ناملموس مانند ؛ صبر را از طريق مثالهاي ملموس بهتر مي آموزند.

برخي ايده ها: از كودكتان بخواهيد بذر بكارد ، آن را آبياري كنيد و ببينيد چقدر طول مي كشد تا رشد كند. يا اگر پيش بيني يك روز خاص را داريد ، به فرزند خود اجازه دهيد روزهاي ماه را در تقويم به صورت شمارش معكوس مشخص كند.

 

صبر كودك محدوديت هايي دارد :

مهم است كه به ياد داشته باشيد ، اگرچه ما مي خواهيم فرزندانمان بتوانند صبر را تمرين كنند ، اما يك شبه آموخته نمي شود. همچنين كودكان از همان ميزان صبري برخوردار نيستند كه ما بزرگسالان مي توانيم از خود نشان دهيم.

 

حتي حركات كوچك صبر  كودك خود را جشن بگيريد :

 

شايد اين اولين باري باشد كه فرزند شما وقتي صحبت مي كنيد صحبت شما را قطع نمي كند ، يا شايد او به خواهر يا برادر كوچكترش اجازه داد تا اسباب بازي مورد علاقه خود را بدون اينكه آن را از دست او خارج كند ،صبر كند تا به نوبتش بگيرد. صبر و حوصله هر چه هم كوچك باشد ، به فرزند خود اجازه دهيد تا بداند چقدر به او افتخار مي كنيد. تقويت مثبت بهترين راه براي رشد يك فضيلت است و رفتار مورد نظرخود را از شما الگو برداري ميكند.همچنين اگر مشكلاتي در رفتار خود داريد ميتوانيد با زوج درمانگر صبر را الگو برداري ميكند پس كارهايي انجام دهيد كه او از شما تقليد كند و ياد بگيرد .

 

تاثير مشاوره كودك در شيوه تربيت پدرو مادر

 

مشاوره كودك در جامعه امروزي ميتوانيد راهگشا مشكلات در جامعه امروزي باشد و به كمك پدر و مادر ها بيايد و بتوانند الگوي صحيحي براي آينده فرزند خود ترسيم كنند و با راهنمايي هاي زوج درمانگر و يا روانشناس كودك مسائلي كه بايد در اصلاح رفتار خود و فرزندتان انجام دهيد هدايتگرتان باشد. مشاوران تيم گپچه آماده خدمت رساني به صورت آنلاين به شما عزيزان ميباشند.

 

بيشتر بخوانيد:

https://zaya.io/8me4r

 

دوربين مداربسته خانگي

۱۶ بازديد

دوربين مداربسته خانگي

 

استفاده از  دوربين مداربسته يكي از بهترين روش هاي شناسايي و ايجاد امنيت در منازل مسكوني است، به خصوص كه اكثر سرقت ها زماني اتفاق مي افتند كه منزل خالي است و ساكنين در آن حضور ندارند.
دوربين هاي امنيتي يك جزء كليدي در سيستم هاي امنيتي خانگي بوده و داراي تنوع بسيار بالا و با ويژگي هاي متفاوتي هستند. به دليل وجود اين تنوع ممكن است انتخاب بهترين دوربين مداربسته براي منزل شما كار دشواري باشد. به همين دليل در اين مقاله سعي كرديم تا اطلاعات لازم را براي انتخاب دوربين مداربسته مناسب را در اختيار كاربران قرار دهيم.

چه تعداد دوربين براي منزل مسكوني مناسب است؟

خب اين موضوع تا حد زيادي به وسعت منزل يا ساختمان مسكوني بستگي دارد. اما به صورت كلي فارغ از شكل و متراژ ساختمان مكان هايي در ساختمان وجود دارند كه نيازمند نصب دوربين مداربسته هستند كه در ادامه به آنها اشاره مي كنيم:
درب هاي ورودي ساختمان: درب هاي ورود و خروج اولين و مهمترين نقطه در ساختمان است كه بايد توسط دوربين هاي مداربسته پوشش داده شوند. از اين طريق مي توانيد بر ورود و خروج افراد كنترل و نظارت داشته و افراد تازه وارد يا غريبه را شناسايي نماييد. توصيه مي گردد از دوربين هاي مداربسته با كيفيت تصوير بالاتري براي اين نقاط استفاده كنيد.
پاركينگ: يكي از نقاط حساس و مهم در ساختمان پاركينگ ها هستند زيرا دسترسي به آنها آسان بوده و اغلب قسمت انباري نيز در آنها واقع شده اند. اين قسمت نيز بايد توسط دوربين ها پوشش داده شوند.

 


حياط: حياط يك محيط روباز است و داراي ديد باز است. دسترسي به آن از طريق ديوار ها نيز وجود دارد پس بهتر است در اين مكان نيز حداقل يك دوربين نصب نمود.
پشت بام: پشت بام به دليل رفت و آمد كم و خلوت بودن ممكن است ناامن باشد و سارقين از طريق آن بخواهند وارد ساختمان گردند. بنابراين توصيه مي گردد براي پشت بام يا ورودي آن حداقل يك دوربين در نظر بگيريد.
انباري ها: اگر در داخل انباري خود اشيا و وسائل گران قيمتي داريد مي توانيد دوربين هاي پاركينگ را به نحوي نصب كنيد كه درب ورودي انباري ها را نيز پوشش دهد. يا در صورت حساسيت بالا مي توانيد به صورت جداگانه براي آنها دوربين نصب كنيد.
محوطه بيروني ساختمان: محوطه بيروني ساختمان زماني اهميت مي يابد كه ساكنين ساختمان اتومبيل هاي خود را در آن پارك كنند كه براي افزايش امنيت آنها بهتر است از حداقل دو عدد دوربين استفاده كرد.

دوربين مداربسته مناسب براي فضاي داخلي منزل

نصب دوربين مداربسته در داخل منزل مسئله اي است كه بايد از چندين منظر مورد بررسي قرار گيرد. يك اينكه براي نصب دروبين داخل منزل نياز به مجوز درايد و نصب آن به صورت مخفي ممكن است پيگرد قانوني داشته باشد . بر فرض دريافت مجوزهاي لازم بايد با توجه به ويژگي ها و حساسيت هاي موجود و نظر كارشناس مربوطه پس از بازديد براي منزل خود تصميم به نصب دوربين با تعداد مشخص بگيريد.

از چه برند دوربين مداربسته اي براي منازل مسكوني استفاده كنيم؟

برند هاي مختلفي در بازار وجود دارند اما به صورت كلي بهتر است براي منازل مسكوني از برندهاي معتبر با قيمت متوسط استفاده گردد. همچنين برندهايي همچون ويژن (Hikvision)،داهوآ (Dahua) و يوني ويو (Uniview) براي نصب در منازل مناسب هستند.

  1. بهترين دوربين مداربسته
  2. دوربين مداربسته چيست؟
  3. تجهيزات دوربين مداربسته
  4. انواع دوربين مدار بسته

 

 

انواع درب حياط ساده و شيك

۱۸ بازديد

انواع درب حياط ساده و شيك

همانطور كه اطلاع داريد، صنعت نرده سازي در ايران پيشرفت بسيار زيادي داشته است و به يك صنعت مجزا تبديل شده است كه به صنعت توليد گل نرده و همچنين درب هاي فرفورژه ويلايي معروف است. اين صنعت در ايران پيشينه اي قديمي دارد. در زماني هاي قديم با ريخته گري و همچنين شكل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب هاي ويلايي ساخته مي شد اما امروزه اين كار توسط كارخانه هاي بزرگ و كارگاه هاي صنعتي انجام مي شود. در زمان هاي گذشته براي اينكه بتوانند درب هاي حياطي فرفورژه را بسازند ابتدا ميله هاي آهني را در كوره هاي بزرگي قرار مي دادند تا آب شوند و گداخته شوند. اين كار براي ساخت درب هاي جنوبي ويلايي هم انجام مي شود.

ساخت درب حياط ساده و شيك

ساخت درب حياط ساده و شيك سه لنگه هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي فرفورژه اشاره كرد.

در نهايت، فلزاتي كه گران قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند كه با تغيير شكل آن ها در واقع درب حياط ساده و شيك از آن ها ساخته مي شد. شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين زمينه وجود دارد، انواع درب حياط ساده و شيك فرفورژه در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شود و به شما اين امكان را ميدهد كه طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.

 

قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني چگونه است؟

انواع مختلفي از اين نرده هاي فلزي پنجه وجود دارد كه آهنگراني كه در اين زمينه فعاليت مي كنند به شما اجازه مي دهند كه انواع مختلفي از قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني را در انواع مختلفي داشته باشيد. اين افراد در واقع هنر را با گل سازي و فلز به شما ارائه خواهند كرد. در اين بين، دست كساني كه در زمينه ساخت قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني فعاليت مي كنند بسيار باز است و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را براي ساختمان خود انتخاب كنيد. بعضا ديده مي شود كه برخي از اين افراد به شما كمك خواهند كرد كه انتخاب درست تري داشته باشيد اما نكته اي كه بايد به آن دقت كنيد اين است كه نوعي كه مورد نظر شماست كدام است.

يكي از صنايعي كه امروزه به يك صنعت پركاربرد تبديل شده است، صنعت ساخت قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني است كه به شما اجازه مي دهد تا كار خود را به راحتي انجام دهيد و امنيت را براي ساختمان خود برآورده كنيد. طرح هاي ظريف و همچنين خلاقانه اي در اين زمينه وجود دارد كه به شما اجازه مي دهد از آنها استفاده كنيد. البته فرفورژه و همچنين گل نرده ها نيز در بخش هاي مختلفي مورد استفاده قرار مي گيرند كه در زمره تزئينات اصل و همچنين خلاقانه را به شما ارائه خواهند داد. پيشرفت هايي كه امروزه شاهد آن ها هستيم به شما اجازه مي دهند كه انواع مختلفي از اين قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني را در دست داشته باشيد كه بتوانيد به راحتي آن ها را مورد استفاده قرار دهيد و در سال هاي اخير هم توانسته اند تا نقش پررنگي در ايجاد امنيت داشته باشند. پيشرفت هايي كه امروزه در اين صنعت ايجاد شده است، باعث شده تا ماشين آلات مختلفي در اين زمينه ساخته شوند كه رواج انواع خاصي از فرفورژه و ديگر قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني را براي شما خواهند ساخت و شما ميتوانيد آن ها را تهيه و مورد استفاده قرار دهيد.

جنس قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني

قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني در واقع به شما اجازه مي دهد تا شما انواع مختلفي از آن ها را با جنس آهني ميتوانيد تهيه كنيد. يكي از رايج ترين انواع قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني در واقع نرده هاي فرفورژه است كه شما ميتوانيد آن ها را در حفاظ هاي پنجره مورد استفاده قرار دهيد. حفاظ فرفورژه از امنيت بسيار بالايي برخوردار است .

 

براي مشاوره با كارشناسان فرفورژه آنلاين تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

 

 

خاموش و روشن شدن تلويزيون ال جي را چگونه تعمير كنيم؟

۱۸ بازديد

خاموش و روشن شدن تلويزيون ال جي را چگونه تعمير كنيم؟

دليل خاموش روشن شدن تلويزيون ال جي در اين مقاله بررسي و پاسخ داده خواهد شد. طي سال هاي گذشته، شاهد مواردي از ضعف در طراحي و توليد تلويزيونات ال جي بوده ايم. خاموش روشن شدن تلويزيون ال جي به اين شكل ديده مي شود كه، در اول تلويزيون روشن شده و بعد از نمايش لوگوي ال جي مجددا خاموش مي شود. به اين حالت، در اصطلاح تعمير تلويزيون reboot شدن گفته مي شود.

دليل خاموش روشن شدن تلويزيون و راه حل آن

دليل خاموش روشن شدن تلويزيون ال جي و راه حل آن، در اين بخش مورد بررسي قرار مي گيرد. راه حلي كه براي پيشگيري از اين اشكال بايد به آن اشاره كنيم اين است كه، اول از اتصالات تلويزيون خود مطمئن شويد. همينطور بايد به اين موضوع اشاره كنيم كه، نوسانات برق مي تواند باعث ايجاد اين اشكال شود.

اين تلوزيون ها به علت اينكه با ولتاژ بسيار پايين كار مي كنند، نوسانات برق مي تواند تاثيرات مخربي برروي آن ها بگذارد. در واقع اين يك ضعف براي تلويزيون محسوب مي شود كه، با يك نوسان برق شاهد از كار افتادن تلويزيون باشيم. راه حلي قطعي براي پيشگيري ازايجاد اين اشكال وجود ندارد. مگر اين كه بتوانيم نوسانات برق را تحت كنترل خود درآوريم. البته همان طور كه مستحضر مي باشيد امري است كاملا غير ممكن.

تعمير ال جي و دليل خاموش روشن شدن تلويزيون ال جي

تعمير ال جي و دليل خاموش روشن شدن تلويزيون ال جي، در اين بخش براي مطالعه شما گراميان مورد بررسي قرار گرفته است. نمايندگي ال جي از طريق پرسنل متخصص خود اقدام به تعمير تلويزيون هاي اين كمپاني مي نمايد. لازم به ذكر است متخصصين اين نمايندگي در اول به يافتن دليل خاموش روشن شدن تلويزيون ال جي مي پردازند.

بعد با به كارگيري پيشرفته ترين تجهيزات به حل مشكل تلويزيون شما گراميان اقدام مي كنند. متخصصين اين نمايندگي با آمادگي كامل، درنمايندگي و محل مورد نظر كاربران به تعمير تلويزيون ال جي مي پردازند. لازم به ذكر است با كمك آپشن سرويس در محل مي توانيد علاوه بر حل مشكل تلويزيون، در وقت و هزينه خود هم صرفه جويي كنيد.

خاطرنشان مي سازيم، پرسنل اين گروه بعد از تعمير تلويزيون مذكور به گردگيري بخش هاي داخلي و انجام بعضي تنظيمات مي پردازند، اين امر باعث مي شود شاهد بالا رفتن كارايي تلويزيون باشيد. در واقع كادر حرفه اي اين نمايندگي، با ارائه خدمات با كيفيت سعي دركسب رضايت هر چه بيشتر شما گراميان دارند.

نمايندگي ال جي و واحدهاي تخصصي تعمير ال جي

نمايندگي ال جي و واحدهاي تخصصي تعمير ال جي https://servictv.ir/   در اين بخش مورد بررسي قرار مي گيرد. واحدهاي تعمير در اين نمايندگيبه شكل مجزا تعبيه شده است. در واقع كاربران براي حل مشكل تلويزيون خود بايد به واحد مرتبط با همان تلويزيون مراجعه كنند.

پشتيباني تلويزيون ال جي مجهز به پيشرفته ترين تجهيزات است. از اين رو به بهترين شكل مي توانيم به حل مشكل تلويزيون شما گراميان اقدام كنيم. خاطرنشان مي سازيم، كارشمناسان اين نمايندگي با بهره گيري از مهارت و دانش و خلاقيت خود به تعمير تلويزيون كاربران گرامي مي پردازند.